Analiza proceselor de afaceri si implicarea managementului departamentelor integrate.

Analiza proceselor de afaceri si implicarea managementului departamentelor integrate.

Analiza proceselor de afaceri si implicarea managementului departamentelor integrate.

Intregul proces porneste de la obiectivele strategice ale companiei  si, implicit, implicatiile acestora asupra obiectivelor diverselor departamente: marketing, vanzari, suport, proiecte, etc. Ca atare, pentru succesul unui proiect de schimbare organizationala, pe langa managementul companiei, este importanta implicarea managementului departamentelor integrate in aceste procese.

Analiza proceselor de business existente (as-is) si integrarea lor in contextul obiectivelor de business ale companiei Dvs. Cu alte cuvinte, vom identifica impreuna procesele care se doresc a fi optimizate, precum si punctele cele mai sensibile, cele care ajuta compania sa se diferentieze pe piata in fata competitiei.

Intregul proces porneste de la obiectivele strategice ale companiei  si, implicit, implicatiile acestora asupra obiectivelor diverselor departamente: marketing, vanzari, suport, proiecte, etc. Ca atare, pentru succesul unui proiect de schimbare organizationala, pe langa managementul companiei, este importanta implicarea managementului departam (...)

mai mult

Pe baza informatiilor colectate se poate face o diagnoza si o propunere de eficientizare si automatizare a fluxurilor de lucru care sa va sustina in atingerea obiectivelor. Daca va doriti sa optimizati procesele de marketing si vanzari, un soft CRM felxibil si stabil  este esential pentru reusita. Click aici pentru a vizualiza modul in care (...)

mai mult

Va putem propune solutia optima de automatizare a proceselor de business acoperite de proiect si va asiguram servicii de Implementare a platformei de automatizare (cu toate fazele specifice unei metodologii de implementare consacrate la nivel mondial). In cadrul acestei implementari sunt incluse si servicii de preluare a datelor istorice existente (...)

mai mult

GDPR introduce o serie de obligatii care impun organizatiilor sa implementeze masuri tehnice si organizationale pentru cresterea nivelului de protectie a datelor personale, sa implementeze proceduri interne  care sa limiteze volumul si tipul datelor personale la minimul necesar obiectivului pentru care au fost colectate reglementand strict acc (...)

mai mult