Analiza proceselor de afaceri si identificarea solutiilor de automatizare

Analiza proceselor de afaceri si identificarea solutiilor de automatizare

Analiza proceselor de afaceri si identificarea solutiilor de automatizare

Intregul proces porneste de la obiectivele strategice ale companiei  si, implicit, implicatiile acestora asupra obiectivelor diverselor departamente: marketing, vanzari, suport, proiecte, etc. Ca atare, pentru succesul unui proiect de schimbare organizationala, pe langa managementul companiei, este importanta implicarea managementului departamentelor vizate in aceste procese.

Cu alte cuvinte, vom identifica impreuna procesele care se doresc a fi optimizate, precum si cele mai bune solutii pentru a realiza acest lucru. Identificam modul in care vom personaliza solutia xRM pentru a automatiza activitatile dorite. Fie ca vorbim de gestiunea clientilor, de gestiunea contractelor de furnizori sau de gestiunea intretinerii echipamentelor, putem modela soluitia CAS pentru a gestiona optim si integrat aceste activitati. 

Intregul proces porneste de la obiectivele strategice ale companiei  si, implicit, implicatiile acestora asupra obiectivelor diverselor departamente: marketing, vanzari, suport, proiecte, etc. Ca atare, pentru succesul unui proiect de schimbare organizationala, pe langa managementul companiei, este importanta implicarea managementului departam (...)

mai mult

Doriti sa generati automat facturi pe baza contractelor semnate cu clientii? Solutia CAS acopera intr-o maniera integrata procesul complet de vanzare, de la identificarea oportunitatii de vanzare, la generarea automata a ofertei, gestionarea activitatii de vanzare si contractare, livrarea, facturarea si activitatile de suport post-vanzare (acolo un (...)

mai mult

Va propunem o solutie care gestioneaza integrat clientii si funizorii, acoperind procese complete, de la identificarea unui nou client potential  de catre marketing pana la activitatea de facturare a produselor si serviciilor vandute acestuia, de la prospectarea  unor noi furnizori pana la managementul contractelor cu acestia si evaluarea (...)

mai mult

GDPR introduce o serie de obligatii care impun organizatiilor sa implementeze masuri tehnice si organizationale pentru cresterea nivelului de protectie a datelor personale, sa implementeze proceduri interne  care sa limiteze volumul si tipul datelor personale la minimul necesar obiectivului pentru care au fost colectate reglementand strict acc (...)

mai mult