CRM Software Energie si utilitati. Companiile vor utilizeaza o platforma de trading de energie.

CRM Software Energie si utilitati. Companiile vor utilizeaza o platforma de trading de energie.

CRM Software Energie si utilitati. Companiile vor utilizeaza o platforma de trading de energie.

In plus fata de o baza centralizata de clienti si potentiali clienti, companiile din energe si utilitati trebuie sa gestioneze informatii tehnice specifice. Multe companii din acest domeniu vor utiliza o platforma de trading de energie, cu care sistemul de tip CRM trebuie sa se poata integra. Angajatii departamentului de vanzari trebuie sa aiba acces la un configurator specific de contracte de vanzare de energie si servicii specific, ceea ce impune un grad ridicat de flexibilitate pentru platforma CRM utilizata, dar si o mobilitate sporita care sa permita accesul la date si documente fara o limitare impusa de dispozitivul mobil utilizat (iOS, Android, Win8, etc,) .  

 

Beneficii cheie

-          Crearea de template-uri si documente puternic personalizate care sa raspunda specificului activitatii

-          Oferirea unor aplicatii mobile independente de tipul de dispozitiv utilizat (laptop, tableta, telefon smart)

-          Reducerea riscului de semnare de contracte neprofitabile

-          Crearea unui dosar de client conform cu cerintele oricarui sistem de asigurare a calitatii

 

Companiile de asigurari, inclusiv brokerii, se bazeaza atat pe recomandarile facute de clientii existenti, dar si pe adaugarea unor pachete de servicii cu valoare adaugat pentru atragerea de noi clienti.  Gestionarea unui numar in crestere de clienti, oferirea de pachete adeseori personalizate pentru clientii corporate, gestionarea cererilor d (...)

mai mult

Dealerii auto sunt confruntati cu problema profitabilitatii, marginile din vanzarea de masini au scazut foarte mult, iar principal sursa de profitabilitate este activitatea de service si vanzarea de piese de schimb. Din modul in care se deruleaza aceasta activitate pot rezulta si o serie de factori de diferentiere care pot influenta decisive cumpar (...)

mai mult

Procesele companiilor care activeaza in comert si  distributie trebuie complet integrate, de la momentul identificarii unei oportunitati de vanzare pana la documentele care atesta livrarea marfii. In caz contrar, exista un risc crescut ca oportunitati importante sa se piarda, fie din cauza erorilor umane, fie din cauza pierderilor de date la t (...)

mai mult

In plus fata de o baza centralizata de clienti si potentiali clienti, companiile din energe si utilitati trebuie sa gestioneze informatii tehnice specifice. Multe companii din acest domeniu vor utiliza o platforma de trading de energie, cu care sistemul de tip CRM trebuie sa se poata integra. Angajatii departamentului de vanzari trebuie sa aiba acc (...)

mai mult

Fie ca vorbim de furnizorii de servicii profesionale (avocati, contabili, arhitecti), fie ca vorbim de furnizori de oricare alte tipuri de servicii, companiile care activeza in acest domeniu  trebuie sa isi formeze o baza de prospecti si clienti pe care sa o utilizeze in mod integrat si structurat pentru generarea de oportunitati de vanzare. E (...)

mai mult

Furnziorii de produse si servicii IT pot fi asistati de CRM in intreaga lor activitate: de la promovare, vanzare, la managementul proiectelor, pana la activtatea de suport. Solutia CRM va permite gestiunea resurselor,  inregistrarea timpilor de executie si a resurselor consumate.  Avand datele cetralizate, angajatii departamentului de sup (...)

mai mult

O platforma integrata va permite automatizarea mai multor tipuri de procese in industria alimentara: procese care privesc interactiunea cu clientii, cu distribuitorii, cu furnizorii, dar si gestionarea intretinerii mijloacleor fixe utilizate in activitatea de productie (asset management). In plus, este necesar ca un sistem care automatizeaza intera (...)

mai mult